Летен таблетен маринизъм (част 3)


Днешната ми доза арт лято съчетава таблетен маринизъм и гроздови елементи. Чепките мискет (предполагам хамбургски), увиснали под една астма (няма да кажа къде е, но не е на морския бряг 🙂 ), така ме съблазниха, че с особен апетити излапах двайсетина грозда и ме вдъхновиха за днешния дигитален арт експеримент.

Тъй като ме питат често как и с какво ги рисувам, ще Ви информирам пак, че всичко става с помощта на Android приложението Sketch Lover, 5-инчов таблет Dell Streak и пръстите на дясната ми ръка.

Ако сте пропуснали другите ми маринистични напъни, то можете да ги разгледате на блога ми тук:

Летен таблетен маринизъм (част 1)

Летен таблетен маринизъм (част 2)

 

One comment

Вашият коментар

