Първото дете на огъня и въображението ми


IMG_0229-newПърво да поясня – огънят (като стихия) и въображението ми не са правили секс в главата ми. Резулатът от тяхната комбинация е наистина материален, но той не плаче, не иска мляко (под формата на бензин, нафта, керосин или друго) и няма нужда от пелени.

Усилията, вложени в първото ми чадо от подобен тип, бяха големи и смятам, че се получи интригуваща пластика. Беше нужно изработката на метален скелет, върху който наслагах самосъхнещия моделин. За съжаление, когато правих тази пластика не бях открил специалния лак, с който да покрия слоя темперна боя. Поради тази причина вероятно настоящия притежател на пластиката остава със следи от боя по ръцете при всяко съприкосновение.

Ако не се лъжа „Пъровто дете на огъня и въображението ми“ бе сделано през 2005 година.

Вашият коментар

